nuffnang

Tuesday, December 10, 2013

Review : Sabun kojic



Assalam..

Semenjak mencari cari pencuci muka yang terbaekk nie..mmg lame nak update blog..sbb nak buat review..x best ler klu cite sikit2 kan..so nak skip terus,

Hari tu ade google google kat google pasal sabun pencuci muka untuk hilang jerawat bagi mendapatkan kulit halus mulus.. google googling..terbace ler seorang 2 3 orang buat review bout sabun kojic kat blog depa le..

Macam biase..tergoda nak beli..

Aku beli kojic nie 3 layer..separuh dari rectangle..RM 15 hengget ,name company nie Spa Beauty Care tp ak beli kat agent je..kat sungai buloh..untuk try sbb kecik je..ni pon aku potong separuh lagi untuk kedai & rumah.

Kate 2-3 minggu dah berkesan, tp..1 weeks aku pakai ok mengulupas..dah biasa dah cam tabita la kan..
so bajet cam sabun ni menjadi..tp after 1 weeks..jerawat tumbuh pulak..walaupun x banyak tapi besa2 merah..sbb jerawat aku x de la besa..aku juz jerawat pasir..dari jauh x nampak..dekat dekat nampak ler..

So mmg agak mendebarkan..sbb blogger yang buat review ni kata ade yang amik mase lame 3minggu-1bulan..aku pon pasrah jela..tunggu lagi seminggu 2 minggu..pon same jerawat x turun..cantu je aku tgk muka aku..aku pon xnak la skema sgt bile kate berkesan 2-3minggu so tunggu 2-3minggu..aku tunggu ler lame sikit..penyabar aku nie, hehe.. xtau la ..maybe sbb BRAND kojic nie..sbb banyak kan jenis sabun kojic kat dunia ni, tp aku tau brand (SBC) aku pakai ni x menjadi..ke sbb aku yg x sabar2 ? entah ler..or maybe x sesuai dengan aku kot..

Dah sebulan lebih aku rase cam xde feelling ler pakai sabun kojic nie so aku stop. Ok FULLSTOP.




No comments:

Post a Comment