nuffnang

Monday, December 2, 2013

Tabita Skin Care..ade keraguan di situ !

Assalammualaikum!

Mengikut kata-kata tajuk d atas..be4 this cerite bukan main hebat tabita..tapi sekarng pon ak still rase tabita skin care power,hebat,fantastic! wahh puji melambung tapi...............tapi,tapi,tapi..

Aku dah pakai tabita trial (2 packaging ,2nd beli aku share ngn adek aku) dah selamat habis..lepas tu aku share ngan adek aku yang packaging exclusive (3 packaging) bile dah pakai..punye lah seronak tgk kat cermin..masuk bilik air tgk cermin..kluar bilik air tgk cermin..memanjang tgk cermin..obses gile..yela 2nd time dpt muke bersih! siap + putih lg tu..  bole tau sbb mmg berbeza gile ngan tangan ak.

Ak nie keje business sendiri..so gaji pon x tetap..kadang2 tu klu ade duet utk kami 3 beradik cukup..nak mkn,nak byr sewa kedai,nak byr bill kedai,tepon,broadband..nak buat modal lg..
so utk muke nie..mcm susah sikit nak kluarkan duet sampai beratus ratus.. so ade 1 time tu aku tinggal ler guna tabita skin care nie.. jerawat pon naik sikit sikit dalam 2-4bj camtu ler..

Then lepas seminggu aku start beli balek ,tunggu akhir bulan, gaji..hehe
tapi walau pun baru seminggu stop..bole pulak die start balik mengelupas tu..adoii..azab! sakit babe!
tp utk dapat kulit yg licin sanggup..sbb nak confident! haha bole pulak..tp betul confident ak datang bile muka ak bersih..wahaha bajet gile ..ee malunye! macam chantek jer..macam chantek jer..(tetibe~)


Dah habis set nie x smpai sebulan..biase nye yg tinggal selalu pencuci muka bertahan lame sikit 1 bulan 3 minggu..yg lain toner,krim malam,siang mmg habis licin..maklum share ngn adek..cube klu tambah share ngn kakak ak..adeh bankrap!

Weolss slalu beli lambat bile dah habis x buat backup sbb syg duet katanye..tapi kali nie lambat 3 hari je..x lame pon..then start balik pakai..Ya Allah!bole pulak die start balik mengelupas tu..adoii..azab! sakit babe! (copy paste ayat atas) aku ingt kan kalau baru bape hari stop xde lar nak start balik..so sekarng ni aku dah berbelah bagi..untuk orang yg sayang duet macam aku nie..aku rase cam susah pulak nak beli back up awal awal beli 3-2set utk terus mnyental muka aku ni...

So camne ni??  macam xde penyelesaian kat situ..coz klu google produk yg terbaik & byk testimoni sekarang tabita kan..




No comments:

Post a Comment