nuffnang

Friday, December 20, 2013

Review : Buetskin Essence

Assalamualaikum,

Ade produk baru nak cite..nak kate baru xde ler baru sgt..ramai giler kowt retiss pakai produk SNE ni..lisa surihani,nad zainal,isma af,stacy dan adira..dan ramai2 lagi ler..yg pakai pon putih melepak.

Produk ni aku dah pakai time dah nak berhenti tabita skin care, dah telan 3 kotak dah bayang kan RM250x3 = RM 750, GILE ko klu piker untuk cantikk punye pasal..hAha!

*sumber googling

Tabita kate xmampu..tp buetskin waHaHa,, adehh rase cam menyesal jew..klu kali darab balik duet yg aku habiskan dekat beutskin nih..

Tetapi! time aku pakai tabita tu kulit aku mmg dah licin habis..so aku telan buetskin nie 4 biji, aku ade bace yg diorang kate klu nak putih melepak cam adira tu telan 8 biji terus..aku pon gigih telan 4 biji pg 4biji mlm..
mmg betul berkesan produk nie, sbb adik dengan kakak aku kate muka aku glowing~ waAaah

But,but,but..
aku stop tabita, jerawat muncul kembali..so kiranye aku telan buetskin nie untuk glowing je..

So memandang kan harganye yang lebih kurang macam tabita aku pon terpaksa ler berhenti, sbb untuk dpt glowing je..tp kulit muka x bersih x jadi jugak kan?? so aku pilih untuk dapat kulit bersih daripada glowing je..
 Nie kakak aku punya BE..2 papan dia bg..sbb dia takut nak makan..so aku le perabih kan.. :)


Senang cite produk nie untuk orang kaye,artis dan bergaji tetap! hehe
Klu mcm aku setakat 3kotak bole bertahan kejap je ler..
Orait nonite~

No comments:

Post a Comment