nuffnang

Friday, December 27, 2013

A-dha skin care atau Tabita skin care ?

Assalam,

Nie hah ceq nak cita! about A-DHA SKIN CARE...~
Uolls pernah dengaq??  aku penah usha blog ,ade org bagi tau a-dha nih ala2 cam tabita sikit tapi problem nye mane lagi bagus,best, dan berkesan?

So cam biase lah, buat projek kat muka sendiri..haha x syg kulit agak ehh..syg..sape x syg diri sendiri..
sbb syg ler aku cube macam2 haha

Aku mintak adik aku beli a-dha nih kat ig..sbb adek aku ade ig, aku takdakk,
so dia beli lah dgn harga rm180 untuk 2 set ,harga sebenar rm100/1set tp sebab beli 2..jd dpt ler diskaun..

bentuk nye gini, kecik jew..tp  berbaloii baloii untuk sabun ngan cream..lagi2 cream night and daily..
tapi kalau untuk serum ala2 cam tabita..cepat bebenar habis. harga pon dahsyatt RM45 untuk serum je..

aku pakai yg color pink..setakat nie jerawat x hilang lagi, tinggal parut je..juz sokay sokay la..
klu bab masa ambil untuk licin kan kulit x bole kalah kan tabita..mmg rase lame aku dh pakai  a-dha nih hampir sebulan, tapi lambat jugak nak licin..cuma part nak pedih2 mengelupas tu ok ler jugak..sbb x seteruk tabita, nak keluar rumah pon x malu sangat..halus2 mengelupas..yg paling best bila letak serum, mmg rase kulit licin walaupun tengok kat cermin same je..and cream malam & petang ala2 cam tabita..cuma lebih pekat.

So aku akan stick ngan a-dha nie sbb harga nye okie lah jugak ..klu tabita maap ler..
sambil tu, bole ganti cream a-dha ni ngan cream glutacol aku yg dah habis tu..waAaaa :(

No comments:

Post a Comment