nuffnang

Tuesday, April 15, 2014

A-dha dah sampaiii...! Tapi gue kena tipu!



Assalam,..

Adha skin care dah sampai.. banyak O0o.. beli kat indonesia,murah je
tp ini kali terakhir guwe beli a-dha.. nak tau sebab apa an? kikih indon guwe udah kluarin sikitt!
sebab seller PENIPU !

ini lah jadi nye kalau beli kat luar dari malaysia, xdapat nak claim balik! hermm............................
klu beli kat malaysia dah lame aku serang rumah seller ni..hehe bajet kuat!

mula2 aku pakai dah separuh soap,cream,malam,siang and separuh SERUM , camne aku tahu aku kena tipyukk ?

Bila dah pakai time dah nak habih A-dha nih, aku perasan kulit muka aku jadi cepat berminyak dan menggerutu, aku pon rase cam x sedap atih, so taktau la knape tibe2 je aku cuba tuang semua serum vit c adha nih kat tapak tangan aku.. then aku jumpe.........................................
eeeeewwwwwwwwwwww( buat gaya minah salleh)
ntah ape benda tah kaler hitam2 kt tapak tangan aku nih + serum tuh nampak cam berhabuk.. kan klu pakai 1st 1st mmg x perasan tau.bila serum tuh nak habihh baru aku perasan..

adeh dah la beli byk 2box adha,4 serum vit c,2 serun whitening
total semua nih RM121 include pos...LESAPP~




No comments:

Post a Comment