nuffnang

Saturday, August 23, 2014

Cuba dan cuba lagi...............

Assalam, & Hye!

Sepanjang tahun 2014 aku ade cuba macam produk yg ade yang BAGUS...ade yg x bagus, ade yang SLOW sgt kesannye..ade yang x berkesan LANGSUNG!! herm..

ok lah..aku bukan nak bashh produk mane mane..tapi juz nak cerita yg jujur je eh..klu x ok..aku bgtau..klu ok aku report kat korang na..

aku ade try product yg kalau bukak facebook,confirm akan perasan product ni, K COLLY made in malaysia ye...makan 1 jar je pun..sbb mmg xnampak kesan ape2 so stop, bila aku bgtau yg aku terburu buru stop..mesti korang pikir yg aku x sabar..dak ehh, pada fikiran aku klu lah produk tu bagus..at least lah kan..kita bole nampak perubahan sikit,mcm kurang jerawat ke, pori2 mengecil ke...tapi mmg xde ape ape..dah kemam 1 jar pun xde ape2..siap try ngan 2be gorgeous, sbb depa kata, kalau minum 2be gorgeous nih, bile nak consume benda2 kecantikan yg lain bole menjadi..sbb kena buang toxic dalam badan,tapi takde pape pon..so i stop je lah.

k colly


Aku perasan guna produk tempatan ni..cam xde pape, so aku upgrade sikit pakai had luar negara,
Aku beli produk GNC..hehe
pernah dengar..hah! tanya pak GOOGLE ye.

mula2 aku beli WOMAN ULTRA MEGA, yang untuk muka,kuku,rambut, beli ler..siap buat membership lagi, seller kat GNC la cadang kan amik woman ultra mega, sbb aku cari supplement untuk muka, tujuan aku cari supplement sbb nak cepat,cepat hasil tu x tau lah, tp nak cepat telan,hahaha
then dalam that week tu jugak lah..jalan2 kluar ngn adik aku nampak shop GNC lagi,aduh tertarik la pulak,yg WOMAN ULTRA MEGA x habis lagi dok sebok nak beli yg lain pulak.

Sebab bila baca2 GNC REVIEW dalam 70% yg kate OK,(ehh camne aku tau 70% ni? ok hentam je la ) herm so aku pun beli la VIT TRIPLE C 1000mg, pastu seller tu kate ade discount pulak, haha, so aku cekau la L-GLUTATHIONE 50g kat GNC tu..hermm sabau je la dengan nafsu ni..


Sepanjang 3 bulan makan GNC, perubahan xde,hanya urine je keluar color kuning yang teramat pekat, don't know why la..tp bile cari..o0o rupa2 nya mmg camtu, sbb nak kluarkan benda2 yang body kita x perlukan, kalau nak tahu lebih lanjut google  WOMAN ULTRA MEGA URINE, hah ade lah jawapan di situ.

makan vit triple c + gluta gnc pun same, muka still nampak kusam, x glow,x cerah..except klu bangun tido, pas cuci muka, tapi tu x bole kira la kan...mane aci! lepas keluar kat cahaya matahari..nampak dah x bermaya,muka cam penat sgt<-----------adik aku describe muka aku camni.

senang cite, membazir je! dah lah mahal, tapi xde pape perubahan,membership buat perkasam.

-tiada perubahan
-mahal
-pil bapak la besar,asyik tercekik je! kena sedia air banyak2, except l-glutathione.




1 comment:

  1. Hihi nice post, vivix sgis dah cuba? InsyaAllah ok, nak cuba hubungi saya 0199893277. Blogwalking here, visit my blog ya =)

    http://www.syadzilamustafa.blogspot.com

    ReplyDelete